يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۹۱۵
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت:در کنار توسعه اسکله، استقرار شناور آتش خوار، بالگرد اطفای حریق و خودروهای مجهز آتش نشانی در اسکله این بندر برای حفظ جان و مال مردم ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر کنگان با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی جمعه گذشته در اسکله این بندر و ابراز همدردی با مال باختگان و حادثه دیدگان افزود: همانگونه که بارها در خطبه های نمازجمعه و جلسات اداری و دیدارها اعلام شده اسکله چند منظوره کنگان جوابگوی نیازهای این شهر بندری نیست.

وی ااضفه کرد: اگر برای توسعه اسکله کنگان چاره اندیشی نشود در آینده نیز ممکن است شاهد حوادث تلخ تری باشیم.

امام جمعه کنگان با تاکید بر ضرورت بیمه اموال توسط مردم و اجتناب از فضاسازی ها و هتک حرمت مسئولان توسط عده ای سوء استفاده گر، خواستار جبران خسارت مال باختگان و حادثه دیدگان شد.

محمودی با تقدیر از مردم بویژه جوانان و همه کسانی که به کمک مردم شتافتند، از حمایت و پیگیری مسئولان استان بوشهر تشکر کرد و از شهرداری و شورای شهر کنگان خواست با اتخاذ تدابیر مناسب به فکر مسکنی برای آرام کردن دردهای حادثه دیدگان باشند.

امام جمعه کنگان با اشاره به دیدار و نشست رئیس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و خوشحالی دوستان نظام و مایوس شدن دشمنان از این دیدار بیان کرد: امروز وحدت و وفاق ملی از ضرورت های اصلی کشور است.

محمودی با اشاره به برخی تغییرات انجام گرفته درحوزه اشتغال در شهرستان کنگان ادامه داد: برخی مسئولان نباید با اقدام شتاب زده مردم این خطه را نگران و در عزل و نصب ها سلیقه ای عمل کنند.

امام جمعه کنگان با محکوم کردن تحریم های ظالمانه آمریکا و جنایات وحشیانه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بویژه مسجد الاقصی خواستار لزوم هوشیاری مردم و بویژه مسئولان و برخورد قاطع مجامع بین المللی با این رژیم و تداوم مبارزه جهانی با صهیونیست ها شد.

نمازگزاران کنگانی پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی، جنایات رژیم ظالم صهیونیستی را محکوم کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر